LREGULAMIN
· Informacje o sklepie
Strona sklepu Happygolucky.pl jest własnością HAPPY GO LUCKY JUSTYNA WRONIAK-LODKOWSKA, MATEUSZ STAWECKI S.C., z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Wełnianej 27 H, oraz jest zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT).
Numer Identyfikacji Podatkowej: 951-248-82-97
Regon: 383985246
Email: [email protected]
Telefon: 694 702 070.
- Oferta prezentowana na stronie sklepu jest ofertą handlową.
- Momentem zawarcia umowy jest moment przyjęcia oferty Sklepu przez Klienta co następuje poprzez złożenia zamówienia.
- Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w koszyku, informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.
- Do każdego wysyłanego zamówienia załączamy specyfikację sprzedaży, paragon fiskalny lub fakturę VAT
- Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówień (koszyka) na stronie sklepu, lub drogą e-mail lub telefonicznie.
- Złożenie zamówienia oznacza przyjęcie oferty Sklepu w wyniku czego dochodzi do zawarcia umowy kupna – sprzedaży. Datą zawarcia umowy jest data złożenia zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia określony jest szczegółowo w pkt. IV.
- Szczegółowo o przebiegu realizacji zamówienia klient informowany jest za pośrednictwem maila.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych. Koszty związane z wysyłką na nieprawidłowy adres jak i ponowną wysyłką na poprawny adres ponosi Klient.
- Za niepoprawny adres uznaje się również ten, pod którym w terminie zgodnym z czasem realizacji zamówienia określonym w pkt. IV. Klient nie będzie w stanie odebrać paczki.
- Do każdego zamówienia sprzedawca dołącza paragon fiskalny lub na życzenie Klienta fakturę VAT.
· Czas realizacji zamówienia
Naszym celem jest, aby czas realizacji zamówienia, a tym samym oczekiwania na produkty był jak najkrótszy.
Na całkowity czas dostarczenia zamówienia składają się:
- czas na skompletowanie zamówionych produktów
- czas na dostawę
Obsługa sklepu kompletuje zamówienie standardowo w 24h. Dostawa trwa – w zależności od rejonu dostawy i dni tygodnia – od 1 do 4 dni roboczych.
Odpowiednio całkowity czas otrzymania zamówienia waha się od 1 do 5 dni roboczych.
Uwaga: Przewidywany czas realizacji zamówienia nie dotyczy sytuacji, w których produkt jest tymczasowo niedostępny w magazynach producentów. W takim przypadku klient zostanie o tym fakcie poinformowany.
· Dostawa
Zamówienia dostarczane są przez kuriera GLS i Pocztę Polską.
Kurier GLS
Paczki są dostarczane w godzinach 8:00 – 16:00(czasem dłużej – zależy od dostarczającego kuriera) od poniedziałku do piątku. W przypadku niezastania adresata, kurier zostawi Awizo, z prośbą o kontakt w celu ustalenia odbioru przesyłki. Ze względu na godziny dostarczania przesyłek radzimy osobom pracującym o podawanie adresu do firmy. Happygolucky.pl przekazuje firmie GLS numer telefonu klienta, w celu umożliwienia kontaktu w przypadku problemów z dostarczeniem paczki pod wskazany adres.
Poczta Polska
Paczki dostarczane są w godzinach 8:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku. W razie niezastania adresata, listonosz zostawi Awizo, z którym należy udać się na wskazaną placówkę poczty w celu odbioru przesyłki.
· Odbiór osobisty
Po otrzymaniu informacji o skompletowaniu zamówienia, produkty można odebrać w sklepie stacjonarnym w Warszawie ul.Lanciego 12 lok.5, od poniedziałku do czwartku w godzinach 10-18, piątki 10-16 i soboty 10-14.
- W przypadku zamówień powyżej 500 złotych przesyłka jest darmowa.
- Kurier GLS
- 15 zł – płatność elektroniczna: przelew
- 20 zł – płatność przy odbiorze: gotówka
- Poczta Polska
- 18 zł – płatność elektroniczna: przelew
Powyższe ceny obowiązują niezależnie od wagi paczki oraz ilości zamówionych produktów.
Bezpłatna wysyłka
Przy wszystkich zamówieniach przekraczających 500 zł (wartość zamówionych produktów) nasza firma pokrywa w pełni koszty przesyłki.
- Przelew
Przedpłatę prosimy realizować z wykorzystaniem poniższych danych.
W tytule przelewu prosimy koniecznie podawać numer zamówienia z potwierdzenia mailowego! Pozwoli nam to na szybką identyfikację wpłaty i przyspieszy wysyłkę.
Dane do przelewu:
46 1600 1462 1887 5975 7000 0001 (BNP Paribas)
Happy Go Lucky Justyna Wroniak-Lodkowska, Mateusz Stawecki S.C.
ul.Wełniana 27H
02-833, Warszawa - Paczka z zamówionym towarem jest wysyłana bezzwłocznie po identyfikacji wpłaty na naszym koncie bankowym.
- Płatności.pl
Pp wyborze płatności za pomocą serwisu Platnosci.pl oraz Państwa banku, nastąpi przekierowanie na stronę banku. Po poprawnym zalogowaniu oraz zatwierdzenia wykonania przelewu nasz sklep zostanie natychmiast poinformowany o dokonaniu wpłaty, a paczka wysłana. - Za pobraniem
Oznacza, że należność za zamówienie należy zapłacić gotówką listonoszowi, na poczcie lub kurierowi przy odbieraniu paczki.
· Opakowanie
Nasze przesyłki pakujemy w wysokiej jakości kartonowe opakowania. Trójwarstwowy karton ma wysoką wytrzymałość na zgniecenia i uderzenia. Oprócz tego pusta przestrzeń wokół produktu w kartonie jest wypełniana mechanicznym uszczelniaczem, aby przy drastycznych upadkach i uderzeniach nawet pomimo przebicia kartonu chronić towar.
Jeśli opakowanie kartonowe lub taśma zabezpieczająca są naruszone, sprawdź w obecności listonosza lub kuriera zawartość. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia lub braki w towarze, opisz to koniecznie na dokumencie przewozowym lub w protokole reklamacyjnym w obecności i z podpisem listonosza.
· Oryginalność produktów
Wszystkie oferowane przez nas towary są oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producentów.
· Faktury VAT
Standardowo do przesyłek załączane są paragony. Jeśli jesteś zainteresowana uzyskaniem faktury VAT, prosimy o poinformowanie o tym fakcie za pośrednictwem uwag do zamówienia lub wysłanie nam wiadomości za pomocą formularza kontaktowego na stronie. Prosimy o podanie:
- Numeru zamówienia
- Nazwy firmy
- Adresu firmy
- Numeru NIP firmy
· Odstąpienie od umowy
W przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki klient ma możliwość rezygnacji z umowy kupna. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie produktu nie noszącego śladów użytkowania, uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu – dopuszczalna jest sytuacja w której Klient otworzy oryginalne opakowanie celem zapoznania się z zawartością; towar odsyłany jest na koszt Klienta. Do produktu należy załączyć dokument sprzedaży: paragon lub fakturę VAT. Dodatkowo prosimy o powiadomienie mailowe z numerem konta, na które zwrócimy należność za towar. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać pod adres:
Happy go lucky ,
ul. Lanciego 12 lokal 5,
02-792 Warszawa
- W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat licząc od daty wydania mają Państwo prawo skorzystać z uprawnień wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Opisany wyżej termin biegnie na nowo w przypadku wymiany towaru na nowy jako niezgodnego z umową.
- Do odsyłanego towaru należy załączyć pismo informujące o rodzaju niezgodności z umową, żądanym sposobie doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową. paragon fiskalny lub fakturę VAT.
- Sprzedawca nie odbiera przesyłek za pobraniem
- Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu kosztów wysyłki poniesionych przez Klienta w przypadku uznania niezgodności towaru z umową. Zwrot kosztów nastąpi w terminie do 14 dni licząc od daty niezgodności towaru z umową.
- Sprzedawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć naprawiony lub wymieniony towar (w przypadku uznania niezgodności towaru z umową).
- Jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową Klient nie zawiadomi o tym sprzedawcy to traci uprawnienia wynikające z ustawy wskazanej w pkt VIII. 1). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia o stwierdzeniu niezgodności towaru z umową przed jego upływem.
· Uszkodzenia i braki w transporcie, opóźnienia
- W przypadku, gdy doręczna przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny.
- O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę (694 70 20 70 lub [email protected])
- W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu, przesyłka nie była kompletna lub zawartość nie odpowiadała zamówionym towarom – prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą (694 70 20 70 lub [email protected]).
- W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez Pocztę Polska lub Firmę Kurierską klient jest proszony o zgłoszenie tego przypadku Sprzedawcy, a Sprzedawca dołoży wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji i naprawienia.
- W przypadku zaginięcia przesyłki:
- Po złożeniu reklamacji u Przewoźnika, Sprzedawca zobowiązuje się wysłać ponownie zamówienie do Klienta (z uwzględnieniem stanów magazynowych i możliwości sprowadzenia towaru i ustaleń z Klientem) lub zwrócić równowartość zamówienia na wskazane konto bankowe lub adres domowy Klienta. Klient w przypadku gdyby jednak zaginiona przesyłka została doręczona jest zobowiązany do odmowy odbioru lub w przypadku odebrania – odesłania jej na koszt Sklepu.
- Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych. Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, które należy zgłosić do siedziby naszej firmy w formie pisemnej.
- Złożenie zamówienia w naszym sklepie jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu, naszej polityki prywatności.”
- Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu HAPPY GO LUCKY JUSTYNA WRONIAK-LODKOWSKA, MATEUSZ STAWECKI S.C., z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Wełnianej 27 H.
- Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
- „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
- „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
- „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
- „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
- W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
- Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
- Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.
- Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby ewentualne sytuacje sporne były rozwiązywane polubownie i na korzyść Klienta.
- W przypadku nie osiągnięcia porozumienia sytuacje sporne będą rozpatrywane na drodze sądowej zgodnie z K.P.C.
- Zdjęcia i informacje zawarte na stronie sklepu stanowią własność Firmy i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby, firmy bez zgody Sprzedawcy.
- Regulamin obowiązuje od dnia 16-12-2013. Zmiany regulaminu będą publikowane na stronie Regulamin sklepu internetowego. Zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.