REGULAMIN sklepu HAPPY GO LUCKY

Informacje o sklepie

Strona sklepu internetowego Happygolucky.pl jest własnością:

HAPPY GO LUCKY JUSTYNA WRONIAK-LODKOWSKA, MATEUSZ STAWECKI S.C. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Wełnianej 27H, oraz jest zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT).

Numer Identyfikacji Podatkowej: 9512488297
Regon: 383985246
Email: [email protected]
Telefon: 694 702 070

Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  • Sklep Internetowy (dalej także jako „Sklep”) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.happygolucky.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia, a także korzystać z pozostałych Usług Sklepu;
  • Regulamin – Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
  • Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która złożyła lub zamierza złożyć Zamówienie lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego;
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem są Produkty;
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży z Usługodawcą, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego określające rodzaj i liczbę Produktów będących przedmiotem Umowy sprzedaży;
  • Produkt – rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy sprzedaży;
  • Usługa (Usługi) – usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie za pośrednictwem Sklepu;
  • Konto (Konto Klienta) – podstrona Sklepu, w ramach której Klient ma możliwość m. in. zarządzać danymi osobowymi, otrzymywać powiadomienia o zmianie statusu Zamówienia, kontrolować i zarządzać stanem złożonych przez niego Zamówień;
  • Rejestracja – jednorazowa dowolna i bezpłatna czynność, polegająca na założeniu przez Klienta Konta Klienta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie Sklepu;
  • Login Klienta (Login) – ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do uzyskania dostępu do Konta Klienta, ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji, będący jednocześnie adresem e-mail Klienta;
  • Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta Klienta, ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji;

Oferta sklepu

  • Oferta prezentowana na stronie sklepu jest ofertą handlową.
  • Momentem zawarcia umowy jest moment przyjęcia oferty Sklepu przez Klienta, co następuje poprzez złożenie zamówienia.
  • Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w koszyku. Informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.
  • Do każdego wysyłanego zamówienia załączamy specyfikację sprzedaży, paragon fiskalny lub fakturę VAT. 
  • Od 1.01.2020 r. w związku z wejściem w życie art 106 b ust 5 Ustawy o VAT w momencie sprzedaży na rzecz podmiotu gospodarczego istnieje możliwość wystawienia faktury do paragonu wyłącznie, gdy na paragonie został zamieszczony NIP nabywcy.
  • Standardowo do przesyłek załączane są paragony. Jeśli jesteś zainteresowana uzyskaniem faktury VAT, prosimy o poinformowanie o tym fakcie za pośrednictwem uwag do zamówienia lub wysłanie nam wiadomości za pomocą formularza kontaktowego na stronie. Prosimy o podanie: numeru zamówienia, nazwy firmy, adresu firmy, numeru NIP firmy

Zamówienia

  • Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówień (koszyka) na stronie sklepu, lub drogą e-mail lub telefonicznie.
  • Złożenie zamówienia oznacza przyjęcie oferty Sklepu w wyniku czego dochodzi do zawarcia umowy kupna – sprzedaży. Datą zawarcia umowy jest data złożenia zamówienia.
  • Czas realizacji zamówienia określony jest szczegółowo w kolejnym paragrafie. 
  • Szczegółowo o przebiegu realizacji zamówienia klient informowany jest za pośrednictwem maila.
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych. Koszty związane z wysyłką na nieprawidłowy adres, jak i ponowną wysyłką na poprawny adres ponosi Klient.
  • Za niepoprawny adres uznaje się również ten, pod którym w terminie zgodnym z czasem realizacji zamówienia Klient nie będzie w stanie odebrać paczki.
  • Do każdego zamówienia sprzedawca dołącza paragon fiskalny lub na życzenie Klienta fakturę VAT.
  • Czas realizacji zamówienia – naszym celem jest, aby czas realizacji zamówienia, a tym samym oczekiwania na produkty był jak najkrótszy. Na całkowity czas dostarczenia zamówienia składają się: czas na skompletowanie zamówionych produktów oraz czas na dostawę.
  • Obsługa sklepu kompletuje zamówienie standardowo w 24h. Dostawa trwa – w zależności od rejonu dostawy i dni tygodnia – od 1 do 4 dni roboczych. Odpowiednio całkowity czas otrzymania zamówienia waha się od 1 do 5 dni roboczych.

Uwaga: Przewidywany czas realizacji zamówienia nie dotyczy sytuacji, w których produkt jest tymczasowo niedostępny w magazynach producentów lub dane w formularzu zamówienia są niekompletne lub nieprawidłowe, lub gdy punkty odbioru są nieaktywne. W takim przypadku Klient zostanie o tym fakcie poinformowany. 

Dostawa

  • Kurier GLS – paczki są dostarczane w godzinach 8:00 – 16:00 (czasem dłużej – zależy od dostarczającego kuriera) od poniedziałku do piątku.

W przypadku niezastania adresata, kurier zostawi Awizo z prośbą o kontakt w celu ustalenia odbioru przesyłki. Ze względu na godziny dostarczania przesyłek radzimy osobom pracującym o podawanie adresu do firmy. Happygolucky.pl przekazuje firmie GLS numer telefonu klienta, w celu umożliwienia kontaktu w przypadku problemów z dostarczeniem paczki pod wskazany adres.

  • Paczkomaty InPost
  • Odbiór osobisty – po otrzymaniu informacji o skompletowaniu zamówienia, produkty można odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie przy ul. Lanciego 12 lok. U5, od poniedziałku do czwartku w godzinach 10-18, w piątki 10-16, i w soboty 10-14. Czas na odbiór zamówienia to 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

  • Koszty przesyłki

W przypadku zamówień krajowych powyżej 499 złotych przesyłka jest darmowa.

Kurier GLS: 17 zł płatność elektroniczna – przelew.

Dostawa do paczkomatu InPost – 18 zł przy przedpłacie.

Powyższe ceny obowiązują niezależnie od wagi paczki oraz ilości zamówionych produktów.

Formy płatności

  • Przelew
    Przedpłatę prosimy realizować z wykorzystaniem poniższych danych.
    W tytule przelewu prosimy koniecznie podać numer zamówienia z potwierdzenia mailowego. Pozwoli nam to na szybką identyfikację wpłaty i przyspieszy wysyłkę. Paczka z zamówionym towarem jest wysyłana bezzwłocznie po identyfikacji wpłaty na naszym koncie bankowym.

    Dane do przelewu:
    46 1600 1462 1887 5975 7000 0001 (BNP Paribas)
    Happy Go Lucky Justyna Wroniak-Lodkowska, Mateusz Stawecki S.C.
    Wełniana 27H
    02-833, Warszawa

Na opłacenie przelewu czekamy 3 dni robocze. Po upływie trzech dni zamówienie zostanie anulowane. 

  • Płatności.pl
    Po wyborze płatności za pomocą serwisu Platnosci.pl oraz Państwa banku, nastąpi przekierowanie na stronę banku. Po poprawnym zalogowaniu oraz zatwierdzenia wykonania przelewu nasz sklep zostanie natychmiast poinformowany o dokonaniu wpłaty, a paczka wysłana.
  • Za pobraniem
    Oznacza, że należność za zamówienie należy zapłacić gotówką kurierowi przy odbieraniu paczki.

Opakowanie

  • Nasze przesyłki pakujemy w wysokiej jakości kartonowe opakowania. Trójwarstwowy karton ma wysoką wytrzymałość na zgniecenia i uderzenia.
  • Jeśli opakowanie kartonowe lub taśma zabezpieczająca są naruszone, sprawdź w obecności listonosza lub kuriera zawartość. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia lub braki w towarze, opisz to koniecznie na dokumencie przewozowym lub w protokole reklamacyjnym w obecności i z podpisem listonosza.

Oryginalność produktów

Zapewniamy, że wszystkie oferowane przez nas towary są oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producentów.

Odstąpienie od umowy

W przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki klient ma prawo do rezygnacji z umowy kupna na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art 34. Prawa konsumenckiego. Zgodnie z prawem konsumenckim, produkty takie jak bielizna, smoczki, czy kosmetyki nie podlegają zwrotom ani wymianom. 

Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie produktu nie noszącego śladów użytkowania, uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu – dopuszczalna jest sytuacja w której Klient otworzy oryginalne opakowanie celem zapoznania się z zawartością. 

Towar odsyłany jest na koszt Klienta. Do produktu należy załączyć dokument sprzedaży: paragon lub fakturę VAT oraz wypełniony formularz zwrotu, który jest do pobrania TU. Ewentualnie można powiadomić nas mailem z numerem konta, na które zwrócimy należność za towar. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać na adres: 

Happy go lucky

Lanciego 12 lokal U5

02-792 Warszawa

Niezgodność towaru z umową

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat licząc od daty wydania mają Państwo prawo skorzystać z uprawnień wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Opisany wyżej termin biegnie na nowo w przypadku wymiany towaru na nowy jako niezgodnego z umową.

Do odsyłanego towaru należy załączyć pismo informujące o rodzaju niezgodności z umową, żądanym sposobie doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową. paragon fiskalny lub fakturę VAT.

Sprzedawca nie odbiera przesyłek za pobraniem.

Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu kosztów wysyłki poniesionych przez Klienta w przypadku uznania niezgodności towaru z umową. Zwrot kosztów nastąpi w terminie do 14 dni licząc od daty niezgodności towaru z umową.

Sprzedawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć naprawiony lub wymieniony towar (w przypadku uznania niezgodności towaru z umową).

Jeżeli przed upływem dwóch lat od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową Klient nie zawiadomi o tym sprzedawcy to traci uprawnienia wynikające z ustawy z ww ustawy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia o stwierdzeniu niezgodności towaru z umową przed jego upływem.

Uszkodzenia i braki w transporcie, opóźnienia

W przypadku, gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nieprzyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny.

O takiej sytuacji prosimy pilnie powiadomić sprzedawcę (694 70 20 70 lub [email protected])

W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu, przesyłka nie była kompletna lub zawartość nie odpowiadała zamówionym towarom – również prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą (694 70 20 70 lub [email protected]).

W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez Pocztę Polska lub Firmę Kurierską klient jest proszony o zgłoszenie tego przypadku Sprzedawcy, a Sprzedawca dołoży wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji i naprawienia.

W przypadku zaginięcia przesyłki po złożeniu reklamacji u Przewoźnika, Sprzedawca zobowiązuje się wysłać ponownie zamówienie do Klienta (z uwzględnieniem stanów magazynowych i możliwości sprowadzenia towaru i ustaleń z Klientem) lub zwrócić równowartość zamówienia na wskazane konto bankowe lub adres domowy Klienta. Klient w przypadku, gdyby jednak zaginiona przesyłka została doręczona jest zobowiązany do odmowy odbioru lub w przypadku odebrania – odesłania jej na koszt Sklepu.

Polityka prywatności

Administrator danych osobowych

Dane osobowe Klientów sklepu HAPPY GO LUCKY zbierane pod adresem www.happygolucky.pl są przetwarzane w przez HAPPY GO LUCKY J.Wroniak-Lodkowska, M.Stawecki S.C., zwaną Sprzedawcą z siedzibą przy ulicy Wełnianej 27H, 02-833 Warszawa, NIP 9512488297, która jest administratorem Danych Osobowych. Kontakt z Administratorem jest możliwy w szczególności mailowo: [email protected]

Zakres i okres przetwarzania

Zakres przetwarzanych przez Sprzedawcę danych osobowych może dotyczyć: adresu poczty elektronicznej, imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu zamieszkania/dostawy, czy adresu IP komputera. 

Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres 10 lat od dnia złożenia ostatniego Zamówienia, a po tym czasie będą usuwane, o ile ich przetwarzanie nie będzie konieczne w oparciu o inną podstawę prawną.

W przypadku uzyskania przez Sprzedawcę wiadomości o korzystaniu przez Klienta z usług niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami (niedozwolone korzystanie), Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Klienta w zakresie niezbędnym do ustalenia jego odpowiedzialności.

Sprzedawca nie dokonuje transferu danych osobowych do państw trzecich.

Sprzedawca na potrzeby prezentowania dopasowanych do preferencji, ale generalnie dostępnych reklam, ofert, promocji (rabatów) może wykonywać analizy częstotliwości odwiedzin, zachowań na stronie inrernetowej oraz produktów jakie kupuje dany klient. Pozwala to na lepsze zrozumienie jego oczekiwań. Poprzez wykorzystanie zaawansowanych technologii powyższe działania często będą wykonywane przez system w sposób zautomatyzowany, czego konsekwencją będzie: np. personalizacja strony www, mailingów oraz reklam.

Cel i podstawa przetwarzania

Dane osobowe Klientów będą przetwarzane w celu: (a) realizacji przepisów prawa, (b) wykonywania Umów, świadczenia usług drogą elektroniczną, w szczególności prowadzenia Konta i realizacji zamówień oraz innych czynności wskazanych w Regulaminie; (c) działań promocyjnych i handlowych.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku: – o którym mowa w pkt 3a jest ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych w celu działania zgodnego z prawem,

– o którym mowa w 3b, jest to ustawowe upoważnienie do przetwarzania koniecznego dla realizacji umowy, gdy osoba, której dane dotyczą, jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą

– o którym mowa w 3c – dobrowolnie wyrażona zgoda Klienta.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak zgody na przetwarzanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne, uniemożliwi wykonywanie Zamówień przez Sprzedawcę i świadczenia przez niego usług na rzecz Klienta.

Odbiorcy danych

Sprzedawca może powierzać przetwarzanie dane osobowych podmiotom trzecim, wówczas odbiorcami danych Klienta, mogą być: dostawca hostingu dla Sklepu, firma obsługująca technicznie Sklep, w tym dokonująca przesyłki Newslettera, firma obsługująca płatności, firma księgowa, przewoźnik.

Dane osobowe zgromadzone przez Sprzedawcę mogą być także udostępnione: odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa lub innym osobom i podmiotom – w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa.

Każdy podmiot, któremu Sprzedawca powierza do przetwarzania dane osobowe Klienta, w oparciu o umowę powierzenia przetwarzanie danych osobowych (dalej Umowa powierzenia) gwarantuje odpowiedni poziom w zakresie bezpieczeństwa i poufności przetwarzania danych osobowych. Podmiot przetwarzający dane osobowe Klienta w oparciu o Umowę powierzenia może przetwarzać dane osobowe Klienta, za pośrednictwem innego podmiotu, wyłącznie na podstawie uprzedniej zgody Sprzedawcy.

Udostępnienie danych osobowych podmiotom nieuprawnionym według niniejszej Polityki, może nastąpić wyłącznie za wcześniej wyrażoną zgodą Klienta, którego dane dotyczą.

Prawa podmiotu danych.

Każdy Klient ma prawo do: a) usunięcia danych osobowych zgromadzonych na ich temat zarówno z systemu należącego do Sprzedawcy jak i z baz podmiotów, z którymi współpracuje lub współpracował Sprzedawca, b) ograniczenia przetwarzania danych, c) przenoszenia danych osobowych zgromadzonych przez Sprzedawcę na temat Klienta, w tym do otrzymania ich w ustrukturyzowanej formie, (d) żądania od Sprzedawcy dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, (e) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, (f) cofnięcia Sprzedawcy zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; (g) wniesienia skargi na Sprzedawcę do organu nadzorczego.

Inne dane

Sklep może przechowywać zapytania http w związku, z czym w plikach logów serwera mogą być zapisane niektóre informacje, w tym adres IP komputera, z którego nadeszło zapytanie, nazwa stacji Klienta – identyfikacja realizowana przez protokół http, o ile jest możliwe, data i czas systemowy rejestracji na stronie Sklepu i nadejścia zapytania, liczbę wysłanych przez serwer bajtów, adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Klienta, jeżeli wszedł przez linka, informacje o przeglądarce Klienta, informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji http. Loginy mogą być gromadzone jako materiał dla prawidłowego administrowania Sklepem Internetowym. Dostęp do informacji mają tylko osoby uprawnione do administrowania systemem informatycznym. Pliki z logami mogą być analizowane w celu sporządzenia statystyk ruchu na stronie Sklepu Internetowego i występujących błędów. Podsumowanie takich informacji nie identyfikuje Klienta.

Bezpieczeństwo informacyjne

Sprzedawca stosuje środki techniczne i organizacyjne określone w zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza technicznie i organizacyjnie dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem, m.in. stosowane są certyfikaty SSL (Secure Socket Layer). Sprzedawca wdrożył również odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, takie jak pseudonimizacja, zaprojektowane w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych, takich jak minimalizacja danych, oraz w celu nadania przetwarzaniu niezbędnych zabezpieczeń, tak by spełnić wymogi RODO oraz chronić prawa osób, których dane dotyczą. Sprzedawca wdraża wszystkie niezbędne środki techniczne określone w art. 25, 30, 32-34, 35-39 RODO zapewniające zwiększoną ochronę i bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych Gościa.

Do zalogowania się na Konto, konieczne jest podanie loginu i hasła dostępu. Aby zapewnić stosowny poziom bezpieczeństwa, hasło dostępu do Konta może  istnieć w ramach Sklepu Internetowego w formie zaszyfrowanej. Ponadto, rejestracja i logowanie do Konta odbywają się w bezpiecznym połączeniu https. Komunikacja pomiędzy urządzeniem Klienta, a serwerami, szyfrowana jest przy pomocy protokołu SSL.

Sprzedawca wskazuje jednocześnie, iż korzystanie z sieci Internet i usług świadczonych drogą elektroniczną, zwłaszcza korzystanie z publicznie dostępnych sieci Wi-Fi, może wiązać się ze szczególnymi zagrożeniami teleinformatycznymi, takimi jak: obecność i działanie robaków internetowych (worm), oprogramowania typu spyware lub malware, w tym wirusów komputerowych, jak również możliwość bycia narażonym na cracing lub phishing (łowienie haseł), i inne. Aby pozyskać szczegółowe i profesjonalne informacje odnośnie zachowania bezpieczeństwa w sieci Internet. Sprzedawca rekomenduje ich zasięgnięcie u podmiotów specjalizujących się w tego rodzaju usługach informatycznych.

Cookies

W celu prawidłowego działania Sklepu Internetowego, Sprzedawca korzysta z technologii plików Cookies. Cookies są to pakiety informacji zapisywane na urządzeniu Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zwykle zawierające informacje zgodne z przeznaczeniem danego pliku, za pomocą których Klient korzysta – są to zazwyczaj: adres serwisu, datę umieszczenia, datę ważności, unikalny numer i dodatkowe informacje zgodne z przeznaczeniem danego pliku.

Sprzedawca wykorzystuje dwa rodzaje Cookies: sesyjne, które usuwane są trwale wraz z zakończeniem sesji przeglądarki Gościa oraz trwałe, które pozostają po zakończeniu sesji przeglądarki na urządzeniu Klienta, aż do ich skasowania.

Na podstawie plików Cookies, zarówno sesyjnych, jak i trwałych, nie jest możliwe ustalenie tożsamości Klienta. Mechanizm Cookies nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych. Cookies Sklepu Internetowego są bezpieczne dla urządzenia Klienta, w szczególności nie umożliwiają one przedostanie się do urządzenia wirusów lub innego oprogramowania

Pliki generowanie bezpośrednio przez Sklep Internetowy nie mogą być odczytywane przez inne serwisy. Cookies Zewnętrzne (tj. Cookies umieszczane przez partnerów Usługodawcy) mogą być odczytane przez serwer zewnętrzny.

Klient może włączyć zapisywanie Cookies Zewnętrznych na swoim urządzeniu, zgodnie z instrukcją producenta przeglądarki, lecz może to spowodować niedostępność części lub funkcji Sklepu Internetowego.

Sprzedawca wykorzystuje Cookies własne w następujących celach: uwierzytelniania Klienta w Sklepie i utrzymywania sesji Klienta; konfiguracji Sklepu Internetowego i dostosowania zawartości strony do preferencji Klienta, takie jak: rozpoznanie urządzenia Klienta, zapamiętanie ustawień wybranych przez Klienta; zapewniające bezpieczeństwo danych i korzystania z Sklepu Internetowego; analiz i badań oglądalności; świadczenie usług reklamowych.

Sprzedawca wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach: tworzenia statystyk (anonimowych) pozwalających optymalizowanie użyteczności Sklepu Internetowego, za pośrednictwem narzędzi analitycznych jak Google Analytics; wykorzystania funkcji interaktywnych za pomocą serwisów społecznościowych, w tym: facebook.com.

Klient może samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące Cookies w dowolnej chwili, określając warunki ich przechowywania, przez ustawienia przeglądarki internetowej lub przez konfigurację usługi. Klient może samodzielnie też usunąć zapisane na jego urządzeniu Cookies w dowolnej chwili, zgodnie z instrukcją producenta przeglądarki.

Szczegółowe informacje o obsłudze Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Postanowienia końcowe

Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby ewentualne sytuacje sporne były rozwiązywane polubownie i na korzyść Klienta.

W przypadku nie osiągnięcia porozumienia sytuacje sporne będą rozpatrywane na drodze sądowej zgodnie z K.P.C.

Zdjęcia i informacje zawarte na stronie sklepu stanowią własność Sklepu i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby, firmy bez zgody Sprzedawcy.

Regulamin obowiązuje od dnia 16-12-2013. Zmiany regulaminu będą publikowane na stronie Regulamin sklepu internetowego. Zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.