Szczegóły
- Dostawa
Zamówienia dostarczane są przez kuriera GLS, kuriera UPS i Pocztę Polską.
Kurier GLS/UPS
Paczki są dostarczane w godzinach 8:00 - 16:00(czasem dłużej - zależy od dostarczającego kuriera) od poniedziałku do piątku. W przypadku niezastania adresata, kurier zostawi Awizo, z prośbą o kontakt w celu ustalenia odbioru przesyłki. Ze względu na godziny dostarczania przesyłek radzimy osobom pracującym o podawanie adresu do firmy. Galazki.pl przekazuje firmie GLS oraz UPS numer telefonu klienta, w celu umożliwienia kontaktu w przypadku problemów z dostarczeniem paczki pod wskazany adres.
Poczta Polska
Paczki dostarczane są w godzinach 8:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku. W razie niezastania adresata, listonosz zostawi Awizo, z którym należy udać się na wskazaną placówkę poczty w celu odbioru przesyłki.
- Odbiór osobisty
Po otrzymaniu informacji o skompletowaniu zamówienia, produkty można odebrać w sklepie stacjonarnym w Warszawie (ul. Grójecka 194 lokal U6 (Budynek Triton), czynny poniedziałek - piątek: 11 - 19, sobota: 10 - 14). - Koszty przesyłki
- W przypadku zamówień powyżej 300 złotych przesyłka jest darmowa.
- Kurier GLS
- 13 zł - płatność elektroniczna: przelew
- 18 zł - płatność przy odbiorze: gotówka
- Kurier UPS
- 15 zł - płatność elektroniczna: przelew
- 20 zł - płatność przy odbiorze: gotówka
- Poczta Polska
- 15 zł - płatność elektroniczna: przelew
- 18 zł - płatność przy odbiorze: gotówka
Powyższe ceny obowiązują niezależnie od wagi paczki oraz ilości zamówionych produktów.
Bezpłatna wysyłka
Przy wszystkich zamówieniach przekraczających 300 zł (wartość zamówionych produktów) nasza firma pokrywa w pełni koszty przesyłki.
- Odstąpienie od umowy
W przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki klient ma możliwość rezygnacji z umowy kupna. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie produktu nie noszącego śladów użytkowania, uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu - dopuszczalna jest sytuacja w której Klient otworzy oryginalne opakowanie celem zapoznania się z zawartością; towar odsyłany jest na koszt Klienta. Do produktu należy załączyć dokument sprzedaży: paragon lub fakturę VAT. Dodatkowo prosimy o powiadomienie mailowe z numerem konta, na które zwrócimy należność za towar. Nie zwracamy kosztów dostawy i odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać pod adres:
Happy Go Lucky (Gałązki.pl), ul. Grójecka 194 lokal U6, 02-390 Warszawa